.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه‌يابي 14 نخبه قائمشهري به اردوي تيم ملي ايران

14 نخبه مركز آموزش فني و حرفه‌اي قائمشهر براي انتخاب و شركت در المپياد جهاني مهارت سال 2011 لندن به اردوي تيم ملي جمهوري اسلامي ايران راه يافتند.

رئيس مركز آموزش فني و حرفه‌اي قائمشهر در مورد نحوه راهيابي نخبگان قائمشهري به اردوي تيم جمهوري اسلامي ايران بيان داشت: از مجموع 19 نفر نخبه شهرستان قائمشهر، 14 نفر با قبولي در مسابقات استاني ارديبهشت ماه سال جاري به مسابقات كشوري راه يافتند.
رضا گرزين افزود: از مجموع 15 نفر مازندراني راه يافته به مرحله كشوري 14 نفر از شهرستان قائمشهر حضور داشتند كه در نوع خود يك ركورد محسوب مي‌شود.
وي خاطرنشان كرد: نمايندگان استان مازندران در مرحله كشوري مسابقات در مرداد ماه سال جاري با اخد دو مدال طلا در رشته‌هاي رباتيك، سه مدال نقره در رشته‌هاي پلي‌مكانيك، نجاري و قنادي و كسب هفت ديپلم افتخار با مجموع 68/ 520 امتياز بعد از زنجان و اختلاف امتياز كمتر از سه به مقام دوم دست يافتند.
گرزين يادآور شد: افرد برگزيده اين دوره از مسابقات به مدت يك سال به اردوي تيم جمهوري اسلامي ايران دعوت و افراد منتخب در سال 2011 براي شركت در المپياد جهاني مهارت به شهر لندن اعزام مي‌شوند.
وي تصريح كرد: پيمان غلامي و مجيد تجن تجاري در رشته رباتيك، پيام مصلحي جويباري در رشته نجاري، احسان مرزبان در رشته پلي‌مكانيك و نيلوفر صمدي در رشته قنادي نخبگان قائمشهري راه يافته به اردوي تيم ملي هستند.
گرزين اظهار داشت: هدف اصلي مركز آموزش فني و حرفه‌اي ضمن آموزش به كارآموزان، شناسايي نخبگان زير 20سال است كه اين امر به واسطه برگزاري مسابقات ملي مهارت در سه مقطع شهرستاني، استاني و كشوري محقق مي‌شود./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مهدي 31 مرداد 1389
از رئيس مركز قائمشهر جناب آقاي گرزين بخاطر تلاش روز افزون شان و همه همكاران مركز مذكور جهت ارتقاء مهارت جوانان شهرستان قائم شهر تقدير و تشكر مي كنم و و در ماه عزير آرزوي قبولي طاعت و عبادات را از خداوند متعال خواهان و خواستارم ((از طرف جمعي از جوانان قائم شهر))
رضا 31 مرداد 1389
جناب آقای رضا گرزین : عرض سلام و خسته نباشید دارم و این افتخار نشان از درایت و مدیریت حضرتعالی دارد . از خداوند منان توفیق روز افزون را برایتان آرزومندم . خسته نباشید . رضا (سوادکوه )

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.158 seconds.